zondag 12 april 2015

Landingspagina’s opzetten voor een hogere conversie

Als u in het bezit van een website bent dan wilt u natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen uw website kunnen bekijken om over te gaan tot een actie. U wilt waarschijnlijk een product of dienst bij uw doelgroep onder de aandacht brengen. Dit kunt u echter alleen bereiken als u optimaal gebruik maakt van de mogelijkheden die het internet heeft te bieden. Uw website moet zoekmachine vriendelijk zijn! Als uw website niet zoekmachine vriendelijk is dan loopt u immers honderden tot duizenden bezoekers mis.

Wat zijn landingspagina’s?

Landingspagina’s zijn (zoals de naam al doet vermoeden) specifieke pagina’s binnen uw website gericht op één product of dienst. Op deze landingspagina komen wervende en zoekmachine vriendelijke teksten te staan over de specifieke dienst of het product. Het voordeel hiervan is dat de focus van de boodschap aanwezig blijft en daarnaast snapt Google wat voor specifieke dienst of product u aangeeft.

Als u bijvoorbeeld 10 diensten levert, dan kunt u ervoor kiezen om over alle 10 de diensten een landingspagina op te laten zetten. Dit is zowel voor uw bezoekers als voor de zoekmachine veel slimmer. Bezoekers zullen sneller overgaan tot een actie op uw website en de zoekmachine kan uw landingspagina beter indexeren  en positioneren in de zoekresultaten. Meer informatie over het gebruik van landingspagina’s kunt u vinden op Stay Hungry Marketing


Wilt u meer internet marketing tips? Surf dan snel naar Stay Hungry Internet Marketing

Tips voor het gebruik van Google Adsense

Hoog in google door middel van zoekmachineoptimalisatie

Performance marketing: Zeepbel 3.0?

Google Algoritme: De factoren die werkelijk tellen

Hoe kan je met social media linkbuilden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten